×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΝΣΚ/315/2000

Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Δημόσιοι υπάλληλοι. Επαναπρόσληψη υπαλλήλου κατά τις διατάξεις του άρθρου 25 παρ.13 του ν.2190/94.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Προεδρεύων: Ρ.Αντωνακόπουλος, Αντιπρόεδρος Εισηγήτρια: Α.Κουτούκη, Πάρεδρος Δεν υφίσταται δυνατότης επαναδιορισμού σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 25 παρ.13 του ν.2190/94 πρώην υπαλλήλου της OLYMPIC CATERING στο Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο, καθόσον η ταχθείσα αρχική προθεσμία προς υποβολή των απαραίτητων δικαιολογητικών για επαναπρόσληψη της υπαλλήλου πέρασε άπρακτη χωρίς επίκληση και απόδειξη εκ μέρους της τελευταίας λόγων ανωτέρας βίας, η Διοίκηση, επομένως, νομίμως προέβη σε ανάκληση της πράξης επαναδιορισμού.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΝΣΚ/145/2002

Επαναπρόσληψη απολυθέντων υπαλλήλων.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Δυνατότητα επαναπρόσληψης απολυμένου σύμφωνα με τις διατάξεις των παρ.10 και 13 του άρθρου 25 του Ν 2190/94 - υποχρέωση υποβολής αιτήσεως για επαναπρόσληψη στην OLYMPIC CATERING μέσα στην τασσόμενη από την παρ.3 του άρθρου 25 προθεσμία - διαπίστωση από την παραπάνω υπηρεσία ότι πράγματι υπεβλήθη σ αυτήν εμπροθέσμως η σχετική αίτηση - σε θετική περίπτωση και εφόσον κριθεί ότι πληρούνται οι κατά νόμο προϋποθέσεις, η υπηρεσία υποχρεούται σε επαναπρόσληψη. (πλειοψ.)


ΝΣΚ/455/2004

Επαναπρόσληψη παραιτηθέντος από την υπηρεσία υπαλλήλου (άρθρο 26 Ν 2190/94) – Συνέπειες επαναπροσλήψεως – Μη αναδρομική εφαρμογή.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Παραιτηθείς υπάλληλος, που επαναπροσλαμβάνεται στην υπηρεσία κατ’ άρθρο 26 του Ν 2190/94, εφόσον η θέση από την οποία είχε παραιτηθεί είναι κατειλημμένη, τοποθετείται σε προσωποπαγή θέση, που, αυτοδικαίως, δημιουργείται με την απόφαση επαναπροσλήψεως και καταργείται δια της αποχωρήσεώς του – Η απόφαση επαναπροσλήψεως δεν έχει αναδρομικά αποτελέσματα, πέραν του συνυπολογισμού για το μέλλον του διαρρεύσαντος χρόνου στην προϋπηρεσία του υπαλλήλου και της εξαγοράς του χρόνου αυτού ως συνταξίμου υπό προϋποθέσεις.


ΝΣΚ/136/2001

Νοσηλευτικά Ιδρύματα. Υπάλληλοι με σύμβαση εργασίας ορισμένου χρόνου. Λήξη. Επαναπρόσληψη.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Προεδρεύων: Α. Σοφός, Αντιπρόεδρος Εισηγήτρια: Ε. Τσαούση, Πάρεδρος Στο χρόνο απασχολήσεως υπαλλήλου, που απολύθηκε αδικαιολόγητα από Νοσοκομείο του ΕΣΥ και ζητεί την επαναπρόσληψή του, βάσει της παρ.13 του άρθρου 25 Ν 2190/1994, δεν είναι δυνατόν να προστεθούν οι 106 ημέρες ρεπό και άδειας, που εδικαιούτο, αφού η εργασιακή σύμβαση δεν αναστέλλεται λόγω του ότι δεν του χορηγήθηκε η άδεια και τα ρεπό, αλλά λύνεται με την απόλυση. Επίσης δεν συνυπολογίζεται ο χρόνος απασχόλησης σε άλλο ΝΠΔΔ βάσει εργασιακής σύμβασης, που συνήφθη μετά την απόλυση.


Α34/270/2007

Χορήγηση νέας προθεσμίας για αναγνώριση του χρόνου παραμονής εκτός Υπηρεσίας επαναπροσληφθέντων με τις διατάξεις του αρ. 25 του ν.2190/94


ΙΚΑ/Α34/270/9/2015

Χορήγηση νέας προθεσμίας ενός έτους για αναγνώριση του εκτός υπηρεσίας χρόνου επαναπροσληφθέντων με τις διατάξεις των παρ.7 του άρθρου 25 του Ν.2190/94, 25 του άρθρου 14 του Ν.2266/94 και 4 του άρθρου 3 του Ν.2349/95(ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ: 34)(ΑΔΑ:7ΣΧ64691ΩΓ-ΞΒ6)


ΝΣΚ/204/2000

Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας. Μετάταξη υπαλλήλων του ΟΤΕ στην ΥΠΑ.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Προεδρεύων: Ρ.Αντωνακόπουλος, Αντιπρόεδρος Εισηγήτρια: Α.Κουτούκη, Πάρεδρος Μετάταξη υπαλλήλων με τις διατάξεις του άρθρου 9 παρ.22 του ν.2266/94, από τον ΟΤΕ στην ΥΠΑ. Ισχύει αυτή από της κατά νόμο δημοσίευσής της στην Ε.τ.Κ. Πάροδος άπρακτης της προθεσμίας του, κατ αναλογία εφαρμοζόμενου, άρθρου 17 του Υ.Κ. (ν.2683/99) καθώς και παρέλευση κάθε έννοιας εύλογου χρόνου για ανάληψη καθηκόντων εκ μέρους του μεταταγέντος υπαλλήλου. Τεκμαίρεται "σιωπηρά απόρριψις" της μετάταξης. Υποχρέωση ανάκλησής της από την υπηρεσία που την εξέδωσε.


ΙΚΑ/Σ40/125/2015

Ο χρόνος εκτός υπηρεσίας που αναγνωρίζεται σύμφωνα με το άρθρο 25 του ν. 2190/94 ως χρόνος προϋπηρεσίας για τους επαναπροσληφθέντες εργαζόμενους στην Ε.Α.Σ. Α.Β.Ε.Ε., δεν συνυπολογίζεται στο κατά περίπτωση τιθέμενο ανώτατο όριο αναγνωριστέων πλασματικών χρόνων, όπως αυτοί ορίζονται με την παρ. 6 του άρθ. 40 του ν. 3996/2011. Κοινοποίηση των διατάξεων του άρθ. 61 του ν. 4278/2014.(Εγκύκλιος 48)(ΑΔΑ:6Ν0Ψ4691ΩΓ-ΔΟ6)


ΝΣΚ/399/2000

Δημόσιοι υπάλληλοι. Διδακτορικά διπλώματα. Προαγωγές.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Υπάλληλος της κατηγορίας ΠΕ, κάτοχος διδακτορικού διπλώματος, που έτυχε του ευεργετήματος της μειώσεώς του προς προαγωγή ή του απαιτούμενου για κρίση προϊσταμένου χρόνου κατά δύο έτη, σύμφωνα με τις διατάξεις των άρθρων 34 παρ.7 του Ν.2190/94 και 18 παρ.8 του Ν.2503/97, δικαιούται να μειωθεί ο χρόνος που απαιτείται για τη βαθμολογική του εξέλιξη σε οποιοδήποτε βαθμό κατά ένα έτος, υπό την προϋπόθεση ότι ο τίτλος του υπαλλήλου είναι συναφής με τα αντικείμενα στα οποία απασχολείται ή είναι δυνατόν, κατά τις οργανικές διατάξεις της υπηρεσίας του, να απασχοληθεί.


ΝΣΚ/307/2011

Δημόσιοι Υπάλληλοι – Προϋπηρεσία – Αναγνώριση ή μη προϋπηρεσίας στην Εκτελεστική Επιτροπή Προετοιμασίας Ολυμπιακών Αγώνων 1996, υπαλλήλου της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Δεν μπορεί να ληφθεί υπόψη προϋπηρεσία υπαλλήλου, ο οποίος προσελήφθη από την Εκτελεστική Επιτροπή Προετοιμασίας Ολυμπιακών Αγώνων 1996 (Ε.Ε.Π.Ο.Α.) το 1996 με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, δεν επελέγη ως εργαζόμενος στον «Οργανισμό Αθήνα 96», σύμφωνα με το άρθρο 14 παρ. 1 του Ν 1862/1989, ούτε προσελήφθη από τη Γενική Γραμματεία Αθλητισμού (Γ.Γ.Α.) ή από νομικά πρόσωπα δημοσίου ή ιδιωτικού δικαίου εποπτευόμενα από αυτή, σύμφωνα με το άρθρο 25 παρ. 18 του Ν 2190/1994, αλλά μετατάγη στη Γ.Γ.Α. από το Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων, σύμφωνα με το άρθρο 5 παρ. 7 του Ν 1824/1988. (ομοφ.)


ΣΤΕ 48/2006

Διάρθρωση, αρμοδιότητες και στελέχωση της Διεύθυνσης Ελέγχου Διακίνησης και Αποθήκευσης Καυσίμων (Δ.Ε.Δ.Α.Κ) του Υπουργείου Ανάπτυξης..Κατά την έννοια των διατάξεων της παρ. 1 έως και 17 του άρθρου 36 του ν. 2190/1994 (Α΄ 28), όπως οι παράγραφοι 1 έως και 16 επανήλθαν σε ισχύ και αντικατεστάθησαν με το άρθρο 8 του ν. 3260/2004 (Α΄ 151) ερμηνευομένων σύμφωνα με τις συνταγματικές αρχές της ισότητος και της αξιοκρατίας στη Δημόσια Διοίκηση, είναι, κατ’ αρχήν επιτρεπτή η πλήρωση θέσεων προϊσταμένων οργανικών μονάδων από υπαλλήλους της κατηγορίας ΔΕ μόνον, όμως, εφ’ όσον δεν είναι δυνατή η πλήρωση των θέσεων αυτών από υπαλλήλους ανωτέρας κατηγορίας, κατά τη διαβάθμιση που εισάγεται με τον Υπαλληλικό Κώδικα, οι οποίοι κατέχουν τον ίδιο ή ανώτερο βαθμό. Επομένως, στο τελευταίο εδάφιο της παρ. 2 του άρθρου 4 του σχεδίου, όπου προβλέπεται δυνατότης ορισμού ως προϊσταμένου του Τμήματος Διοικητικής Υποστήριξης Ελέγχου, στο οποίο υπηρετούν υπάλληλοι των κατηγοριών ΤΕ και ΔΕ, υπαλλήλου κατηγορίας ΔΕ, πρέπει να προστεθεί ότι αυτό επιτρέπεται μόνον εάν δεν υπηρετεί ανώτερος ή ομοιόβαθμος υπάλληλος της κατηγορίας ΤΕ, δυνάμενος να επιλεγεί ως προϊστάμενος του Τμήματος αυτού (βλ. Π.Ε. 14/2006, 17/2005 κ.ά.).