×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

54313/2024

Τύπος: Αποφάσεις

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 3029/2002/Α.9, 3029/2002/Α.10
ΦΕΚ: 7646/Β/31.12.2024

Συλλογή, οργάνωση, επεξεργασία και αξιολόγηση τεχνικών, οικονομικών, λογιστικών, δημογραφικών και άλλων συναφών στοιχείων των ασφαλιστικών οργανισμών από την Εθνική Αναλογιστική Αρχή.


ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΡΕΧΟΝΤΟΣ ΕΓΓΡΑΦΟΥ : 1Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ

Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

Ν.1080/1980

Περί τροποποιήσεως και συμπληρώσεως διατάξεων τινών της περί των προσόδων των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοικήσεως Νομοθεσίας και άλλων τινών συναφών διατάξεων


Ν.861/1979

Περί απλουστεύσεως της διαδικασίας αναγνωρίσεως χρόνου προϋπηρεσίας και απονομής των πάσης φύσεως παροχών εις τους ησφαλισμένους των Ασφαλιστικών Οργανισμών αρμοδιότητος του Υπουργείου Κοινωνικών Υπηρεσιών και άλλων τινών διατάξεων.


Αριθμ. 231708/2021

Ρυθμίσεις για την παροχή Κεντρικών και Επικουρικών δραστηριοτήτων αγορών έργων, μελετών και παροχής τεχνικών και λοιπών συναφών επιστημονικών υπηρεσιών από την Εθνική Κεντρική Αρχή Αγορών της παρ. 1α του άρθρου 41 του ν. 4412/2016 (Α΄ 147)


Σ23/1/20586/2023

«Κοινοποίηση της διάταξης του άρθρου 21 του Ν. 4997/2022 περί καθορισμού του αρμόδιου οργανισμού για την κρίση του συνταξιοδοτικού δικαιώματος σε περίπτωση διαδοχικής ασφάλισης μεταξύ του Ηλεκτρονικού Εθνικού Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης και άλλων ασφαλιστικών οργανισμών – Τροποποίηση παρ. 1 έως 3 άρθρου 2 ν.δ.4202/1961».ΕΓΚΥΚΛΟΣ 4/2023 ΑΔΑ: 6ΡΔΡ46ΜΑΠΣ-Μ7Ξ 


ΝΣΚ/135/2009

Τηρητέα διαδικασία για την ενίσχυση συνεδρίων και συναφών εκδηλώσεων του ΥΠΠΟ - Κατάργηση ή μη της διάταξης του άρθρου 1 παρ.4 του ΝΔ 37/1973, μετά την έναρξη ισχύος των διατάξεων του Ν 2362/1995.Μετά την ισχύ του Ν 2362/1995 καταργήθηκε η διάταξη του άρθρου 1 παρ.4 του ΝΔ 37/1973, η οποία εξαιρούσε από τη διαδικασία διενέργειας διαγωνισμού τις δαπάνες, που πραγματοποιούνται για την οργάνωση στην Ελλάδα διεθνών και πανελλήνιων συνεδρίων και άλλων συναφών εκδηλώσεων υπό την αιγίδα του Υπουργείου Πολιτισμού.

ΕΑΑΔΗΣΥ/ΓΝΩΜΗ Γ13/2021

Διατύπωση γνώμης της Αρχής σύμφωνα με το άρθρο 2, παρ. 2, περ. γ’ υποπερ. (γγ) του ν.4013/2011 επί σχεδίου Απόφασης του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, με θέμα «Ρυθμίσεις για την παροχή Κεντρικών και Επικουρικών δραστηριοτήτων αγορών έργων, μελετών και παροχής τεχνικών και λοιπών συναφών επιστημονικών υπηρεσιών από την Εθνική Κεντρική Αρχή Αγορών της παρ. 1 α του άρθρου 41 του ν. 4412/2016


ΣτΕ/159/2007

Διαγωνισμός εκπόνησης μελέτης . Αίτηση ασφαλιστικών μέτρων κατά της πράξης αξιολόγησης των τεχνικών προσφορών. Οι συγκεκριμένοι και κρίσιμοι πραγματικοί ισχυρισμοί της αιτούσας, απορρίφθηκαν σιωπηρώς από την αναθέτουσα αρχή. Πιθανολογείται σοβαρώς ότι η σιωπηρή απόρριψη ήταν μη νόμιμη. Μετά το άνοιγμα των οικονομικών προσφορών δεν είναι επιτρεπτή η εκ νέου αξιολόγηση των τεχνικών προσφορών ή η νέα αιτιολόγηση της βαθμολογίας αυτών. Δέχεται την αίτηση.


ΝΣΚ/487/2000

Συμβάσεις έργου. Παροχή βεβαιώσεως.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Ενόψει του δεσμευτικώς τιθεμένου από την Υπηρεσία ιστορικού, συνιστούν γνήσιες συμβάσεις έργου, μη υποκρύπτουσες τοιαύτης εξαρτημένης εργασίας, οι επιδιωκώμενες από τον ΟΓΑ συμβάσεις μισθώσεως έργου με: α) τρείς (3) χρηματοοικονομικούς συμβούλους, προκειμένου να οργανώσουν την υπηρεσία του Οργανισμού ενόψει της εισόδου του στην Ανώνυμη Εταιρεία Διαχείρισης Κεφαλαίων Ασφαλιστικών Οργανισμών, β) τέσσερις (4) ειδικούς ανάλυσης και ανάπτυξης εφαρμογών (Κλάδου Πληροφορικής), ενόψει της προμήθειας από τον Οργανισμό νέου πληροφοριακού συστήματος, γ) ένα (1) ηλεκτρολόγο-μηχανικό με ειδίκευση στις τηλεπικοινωνίες και ένα (1) πτυχιούχο ΠΕ με γνώσεις λογισμικού Internet, για την οργάνωση της σύνδεσης του ΟΓΑ με το Internet.


ΑΕΠΠ/661/2018

Με την προδικαστική προσφυγή, ο προσφεύγων οικονομικός φορέας επιδιώκει την ανάκληση ή ακύρωση της απόφασης 372/14.06.2018 του Διοικητικού Συμβουλίου του Γενικού Νοσοκομείου Κομοτηνής «ΣΙΣΜΑΝΟΓΛΕΙΟ». Η απόφαση αυτή ενέκρινε τα πρακτικά ελέγχου δικαιολογητικών συμμετοχής και τεχνικών προσφορών του διαγωνισμού αρ. 16/2017, ειδικά όσον αφορά την προμήθεια ενός ψηφιακού μαστογράφου (συστημικός αριθμός 44396,1). Ο προσφεύγων ισχυρίζεται ότι η αξιολόγηση ήταν εσφαλμένη και αντίθετη προς το νόμο και τη διακήρυξη. Ζητά την ανάκληση/ακύρωση της προσβαλλόμενης πράξης και των πρακτικών, την αναστολή αποσφράγισης των οικονομικών προσφορών και συνέχισης της διαγωνιστικής διαδικασίας, την απόρριψη των τεχνικών προσφορών άλλων εταιρειών, και επικουρικώς, την αναβαθμολόγηση της δικής του τεχνικής προσφοράς και την υποβαθμολόγηση των προσφορών των άλλων εταιρειών.


ΕλΣυν/Τμ.4/178/2008

ΕλΣυν/Τμ.4/178/2008.Εκτέλεση του ερευνητικού έργου «Επεξεργασία και στατιστική ανάλυση των αποτελεσμάτων των μετρήσεων του Εργαστηρίου ανάλυσης καυσαερίων του Υπουργείου Μεταφορών»O ν. 3316/2005 «Ανάθεση και εκτέλεση δημοσίων συμβάσεων εκπόνησης μελετών και παροχής συναφών υπηρεσιών και άλλες διατάξεις» (ΦΕΚ 42 Α΄), η έκδοση του οποίου ως σκοπό είχε, μεταξύ άλλων, «Τη συμπερίληψη ολόκληρου του θεσμικού πλαισίου ανάθεσης των μελετών και συναφών υπηρεσιών σε ένα νομοθέτημα, το οποίο δεν χρειάζεται οτιδήποτε άλλο για την εφαρμογή του, αφού είναι αυτάρκες. (…)» (βλ. στοιχείο ΣΤ΄ του κεφαλαίου Β΄ της εισηγητικής έκθεσης του νόμου). Περαιτέρω δε συνάγεται, ότι ως μελέτες που ανατίθενται βάσει των διατάξεων του ν. 3316/2005 είναι αυτές που αποτελούν αποτέλεσμα συστηματικής και αναλυτικής επιστημονικής και τεχνικής εργασίας και έρευνας σε συγκεκριμένο απλό ή σύνθετο γνωστικό αντικείμενο, που αφορά, μεταξύ άλλων, στην ανάλυση αποτελεσμάτων μετρήσεων εκπομπών και στην επεξεργασία αυτών (χημικές / περιβαλλοντικές μελέτες). Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στην προηγούμενη σκέψη, το Τμήμα κρίνει ότι το επίμαχο «ερευνητικό έργο» το οποίο εμπίπτει στην κατηγορία των μελετών, όπως η έννοια της «μελέτης» προσδιορίζεται ανωτέρω στη νομική σκέψη της παρούσας, μη νομίμως ανατέθηκε απευθείας στο Τ.Ε.Ι. Πειραιά, κατ’ εφαρμογή της διάταξης του άρθρου 8 παρ. 4α του ν. 2366/1995, που προστέθηκε με το άρθρο 13 του ν. 2578/1998, αφενός μεν διότι η εν λόγω διάταξη είχε κατά το χρόνο ανάθεσης της μελέτης καταργηθεί, αφετέρου δε διότι στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν συνέτρεχε καμία εκ των εξαιρετικών προϋποθέσεων του άρθρου 10 του ν. 3316/2005 για την προσφυγή στη διαδικασία της διαπραγμάτευσης (απευθείας ανάθεσης).