×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΑΕΠΠ/1034/2021

Τύπος: Προδικαστικές Προσφυγές

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Η πρώτη προσφεύγουσα με τη ΓΑΚ 743/2021 Προδικαστική Προσφυγή ασκεί αίτηση ακύρωσης της απόφασης του Διοικητικού Συμβουλίου της '...' που απορρίπτει την οικονομική της προσφορά, ισχυριζόμενη ότι αυτή είναι σύμφωνη με την εργατική νομοθεσία και ότι οι υπολογισμοί της είναι σωστοί. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την 'ΠΑΡΟΧΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΚΑΙ ΦΥΛΑΞΗΣ ΣΤΟ ... ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑ' με προϋπολογισμένη αξία 148.800,00 € (με ΦΠΑ) και δικαίωμα προαίρεσης 50%. Η δεύτερη προσφεύγουσα με τη ΓΑΚ 755/2021 Προδικαστική Προσφυγή επιδιώκει την ακύρωση της απόφασης γιατί θεωρεί ότι οι προσφορές των '...' και '...' έπρεπε να απορριφθούν.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΑΕΠΠ/1356/2021

«ΠΑΡΟΧΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΚΑΙ ΦΥΛΑΞΗΣ ΣΤΟ ... ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑ», εκτιμώμενης συνολικής ανώτατης προϋπολογισθείσας αξίας, χωρίς το δικαίωμα προαίρεσης,  εκατόν σαράντα οκτώ χιλιάδων οκτακοσίων ευρώ (148.800,00 €) συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%(....)Τέλος, η προσφεύγουσα κατά το στάδιο της αξιολόγησης των οικονομικών προσφορών, δεν προέβαλε επικαίρως, με την άσκηση προδικαστικής προσφυγής κατά της υπ' αριθ. πρωτ. 2403/30-3-2021 απόφασης της αναθέτουσας αρχής, ότι συντρέχουν και οι προβαλλόμενοι με την υπό κρίση προσφυγή λόγοι απόρριψης της οικονομικής προσφοράς της παρεμβαίνουσας, ενώ, ουδόλως έχει αμφισβητήσει όσα αναλυτικά κρίθηκαν με τη σκέψη 31 της υπ' αριθ. 1033,1034/2021 απόφασης της Α.Ε.Π.Π. Συνεπώς, ούτε από την άποψη αυτή μπορεί να προβάλει παραδεκτώς, με την εξεταζόμενη προσφυγή, αιτιάσεις κατά της αποδοχής της οικονομικής προσφοράς της παρεμβαίνουσας καθώς έχει ήδη εκκαθαριστεί κατά το μέρος αυτό η οικεία διαφορά, δεδομένου ότι με την υπ' αριθ. 1033,1034/2021 απόφαση της Α.Ε.Π.Π. κρίθηκε σύννομη η μέθοδος υπολογισμού του εργοδοτικού κόστους από την παρεμβαίνουσα.Απορρίπτει την προσφυγή.

ΑΠΟΡΡΙΦΘΗΚΕ Η ΑΙΤΗΣΗ ΑΝΑΣΤΟΛΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΔΕφΑθ/66/2022.


ΑΕΠΠ/566/2021

Στην πρώτη προδικαστική προσφυγή (ΓΑΚ ΑΕΠΠ 231/2021), η εταιρία «...» ζητούσε την ακύρωση της απόφασης που απέρριπτε την προσφορά της για τη σύμβαση «ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΚΤΙΡΙΩΝ», υποστηρίζοντας ότι η μη συμπερίληψη της προκαταβολής φόρου 8% δεν συνιστά αντίκτυπο στην αξιολόγηση της προσφοράς, καθώς δεν προβλεπόταν κάτι τέτοιο στη διακήρυξη και η παρακράτηση δεν αποτελεί κόστος της σύμβασης. Στη δεύτερη προσφυγή (ΓΑΚ ΑΕΠΠ 252/2021), η ίδια εταιρία ζητούσε την ακύρωση της ίδιας απόφασης τόσο για την απόρριψη της δικής της προσφοράς όσο και για την ανάδειξη της εταιρίας «...» ως προσωρινής αναδόχου, επικαλούμενη ελλείψεις στον υπολογισμό του κόστους της εργατοώρας από την τελευταία, ιδίως για την παράλειψη προσαύξησης 75% για Κυριακά και αργίες, σύμφωνα με την εργατική νομοθεσία. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορούσε παροχή υπηρεσιών καθαριότητας σε δημοτικά κτίρια για 12 μήνες με εκτιμώμενη αξία 108.870,96€ (πλέον ΦΠΑ).


ΕΑΔΗΣΥ/166/2022

Με την προδικαστική προσφυγή η προσφεύγουσα αιτείται την ακύρωση α) της από 23/11/2021 υπ’ αριθ. 2623/2021 απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής της Περιφέρειας …, η οποία ελήφθη κατά την 60η Συνεδρίαση του 2021 με Θέμα 20ο «Κατακύρωση αποτελέσματος του «Ηλεκτρονικού ανοικτού διαγωνισμού για την παροχή υπηρεσιών φύλαξης των κτιρίων των Διευθύνσεων Μεταφορών & Επικοινωνιών της … για ένα (1) έτος»(CPV:…), Συνολ. Προϋπολογισμού 148.800,00 με ΦΠΑ 24%, Διακήρυξη …», και β) της από 9/11/2021 υπ’ αριθ. 2519/2021 απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής της …, η οποία ελήφθη κατά την 57η Συνεδρίαση του 2021 με Θέμα 48ο «Ανάδειξη μειοδότη το ‘Ηλεκτρονικού ανοικτού διαγωνισμού για την παροχή υπηρεσιών φύλαξης των κτιρίων των Διευθύνσεων Μεταφορών & Επικοινωνιών της … για ένα (1) έτος’, Συνολικός Προϋπολογισμός 148.800,00 με ΦΠΑ 24%, Διακήρυξη … (CPV:…)».


ΕΑΔΗΣΥ/167/2022

Με την προδικαστική προσφυγή η προσφεύγουσα αιτείται την ακύρωση α) της από 23/11/2021 υπ’ αριθ. 2623/2021 απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής της Περιφέρειας …, η οποία ελήφθη κατά την 60η Συνεδρίαση του 2021 με Θέμα 20ο «Κατακύρωση αποτελέσματος του «Ηλεκτρονικού ανοικτού διαγωνισμού για την παροχή υπηρεσιών φύλαξης των κτιρίων των Διευθύνσεων Μεταφορών & Επικοινωνιών της Περιφέρειας … για ένα (1) έτος»(CPV:…), Συνολ. Προϋπολογισμού 148.800,00 με ΦΠΑ 24%, Διακήρυξη …», και β) της από 9/11/2021 υπ’ αριθ. 2519/2021 απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής της Περιφέρειας …, η οποία ελήφθη κατά την 57η Συνεδρίαση του 2021 με Θέμα 48ο «Ανάδειξη μειοδότη το ‘Ηλεκτρονικού ανοικτού διαγωνισμού για την παροχή υπηρεσιών φύλαξης των κτιρίων των Διευθύνσεων Μεταφορών & Επικοινωνιών της Περιφέρειας … για ένα (1) έτος’, Συνολικός Προϋπολογισμός 148.800,00 με ΦΠΑ 24%, Διακήρυξη … (CPV:…)»


ΑΕΠΠ/1033,1034/2021

«ΠΑΡΟΧΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΚΑΙ ΦΥΛΑΞΗΣ ΣΤΟ ... ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑ», εκτιμώμενης συνολικής ανώτατης προϋπολογισθείσας αξίας, χωρίς το δικαίωμα προαίρεσης,  εκατόν σαράντα οκτώ χιλιάδων οκτακοσίων ευρώ (148.800,00 €) συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%(....)Ένας εργαζόμενος σε πενθήμερη βάση με ημερομίσθιο εργάζεται 22 πραγματικές ημέρες που αντιστοιχούν σε 26 ασφαλιστικές. Όταν ο εργαζόμενος αυτός λάβει την Κανονική του Άδεια, ένας άλλος εργαζόμενος ο αντικαταστάτης του θα καλύψει τις ημέρες αυτές. Ο Αντικαταστάτης δικαιούται όλες τις τακτικές κα έκτακτες αποδοχές (Μικτές Αποδοχές, Προσαυξήσεις Νυχτερινών και Κυριακών & Αργιών, Δώρο Χριστουγέννων κα Πάσχα, Επίδομα Αδείας κλπ.) στην αναλογία των ημερών που θα εργαστεί. Δηλαδή εν προκειμένω, ο αντικαταστάτες θα λάβουν τα ωρομίσθια που αντιστοιχούν στις μικτές αποδοχές, δώρα κα επιδόματα ενός μήνα. Συνεπώς το εργατικό κόστος του αντικαταστάτη ανέρχεται σε 1/12 όλων των παραπάνω (Μικτές Αποδοχές, Προσαυξήσεις Νυχτερινών κα Κυριακών & Αργιών, Δώρο Χριστουγέννων κα Πάσχα, Επίδομα Αδείας κλπ.) χ της αναλογίας του χρονικού διαστήματος που θα απασχοληθεί….». Συνεπώς, δοθέντος ότι η «...» βασίζει τους υπολογισμούς της οικονομικής προσφοράς της στο κόστος απασχόλησης των 6,08 ευρώ/ώρα, το οποίο υπολογίστηκε εσφαλμένως, συμπαρασύρεται και κατά τα λοιπά η προσφορά της σε εσφαλμένους υπολογισμούς, γενομένου δεκτού του οικείου λόγου προσφυγής της δεύτερης προσφεύγουσας.(....)Ακυρώνει την προσβαλλόμενη υπ’αριθ. ...απόφαση του Δ.Σ. της ...με την επωνυμία «...» και το δ.τ. «...», κατά τα αναφερόμενα στο σκεπτικό της παρούσας. 

ΒΛΕΠΕ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΕΠΠ/1356/2021 ΚΑΙ ΔΕφΑθ/66/2022.


ΑΕΠΠ/1354/2020

Με την προδικαστική προσφυγή, η προσφεύγουσα εταιρεία επιδιώκει την ακύρωση της διακήρυξης υπ’ αριθμ. ******, η οποία αφορά τη «ΠΑΡΟΧΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ/ΦΥΛΑΞΗΣ» (CPV: ******), με συνολικό προϋπολογισμό 258.048,00 € πλέον ΦΠΑ 24% και διάρκεια 12 μηνών. Οι λόγοι προσφυγής περιλαμβάνουν την αντικανονική απαίτηση για επιβολή δύο προστίμων ως λόγο αποκλεισμού και την αδικαιολόγητη απαίτηση για τρεις κερδοφόρες χρήσεις, οι οποίες περιορίζουν τον ανταγωνισμό και παραβιάζουν τις αρχές της ίσης μεταχείρισης, διαφάνειας και αναλογικότητας.


ΑΕΠΠ/1310/2019

Η προσφεύγουσα εταιρεία ζητεί την ακύρωση της Απόφασης 156/19.09.2019 του Δ.Σ. του αναθέτοντος φορέα, η οποία έδωσε προσωρινή ανάθεση στον διαγωνισμό 'ΠΑΡΟΧΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ-ΦΥΛΑΞΗΣ' σε μια άλλη εταιρεία. Το αντικείμενο της σύμβασης ήταν η παροχή υπηρεσιών ασφαλείας για τον εμπορικό λιμένα Χαλκίδας, συμπεριλαμβανομένης 24ωρης φύλαξης, ελέγχων πρόσβασης και περιπολιών σύμφωνα με το ISPS Code, με προϋπολογισμό 220.000€ (χωρίς ΦΠΑ). Η προσφεύγουσα υποστηρίζει ότι η αναδείχθηκε εταιρεία υπέβαλλε ασυνήθιστα χαμηλή προσφορά, αφού δεν συμπεριέλαβε το κόστος έκδοσης ειδικής άδειας ISPS (1.400€), γεγονός που καθιστά την προσφορά της μη βιώσιμη και παραβιάζει τις αρχές διαφάνειας και τυπικότητας.


ΑΕΠΠ/993/2020

Με την προδικαστική προσφυγή, η προσφεύγουσα εταιρεία ζητά την ακύρωση της απόφασης με αριθμό 3/9ης Συν/12.06.2020, η οποία απέρριψε την προσφορά και τη συμμετοχή της στον διαγωνισμό για την «ΠΑΡΟΧΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΦΥΛΑΞΗΣ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΛΙΜΕΝΙΚΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ». Το αντικείμενο της σύμβασης περιλαμβάνει φύλαξη (στατική και μέσω περιπολιών), έλεγχο πρόσβασης προσώπων, οχημάτων και εμπορευματοκιβωτίων, έρευνες ασφαλείας ατόμων και χειραποσκευών, έλεγχο φορτίων, ταχυδρομείου, εφοδίων και αποθεμάτων, καθώς και την κάλυψη των απαιτήσεων ασφαλείας σύμφωνα με τα Σχέδια Ασφαλείας Λιμενικών Εγκαταστάσεων (ΣΑΛΕ).


ΕΑΔΗΣΥ/165/2022

Με την προδικαστική προσφυγή η προσφεύγουσα αιτείται την ακύρωση της από 23/11/2021 υπ’ αριθ. 2623/2021 απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής της Περιφέρειας Αττικής, η οποία ελήφθη κατά την 60η Συνεδρίαση του 2021 με Θέμα 20ο «Κατακύρωση αποτελέσματος του «Ηλεκτρονικού ανοικτού διαγωνισμού για την παροχή υπηρεσιών φύλαξης των κτιρίων των Διευθύνσεων Μεταφορών & Επικοινωνιών της … για ένα (1) έτος»(CPV:…), Συνολ. Προϋπολογισμού 148.800,00 με ΦΠΑ 24%, Διακήρυξη …», κατά το μέρος της με το οποίο έγινε δεκτή η προσφορά του οικονομικού φορέα με την επωνυμία «…» και της κατακυρώθηκε το αποτέλεσμα του διαγωνισμού.


ΑΕΠΠ/99/2019

Η προσφεύγουσα εταιρεία αίτησε με την προδικαστική προσφυγή της την ακύρωση της υπ’ αριθμ. 4/22.11.2018 Απόφασης του Διοικητικού Συμβουλίου του Οργανισμού Λιμένος Καβάλας Α.Ε., η οποία ενέκρινε την κατακύρωση του δημοσίου διαγωνισμού για την ανάθεση της σύμβασης «ΠΑΡΟΧΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΦΥΛΑΞΗΣ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΛΙΜΕΝΙΚΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΟΛΚ Α.Ε.» στην παρεμβαίνουσα εταιρεία. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορούσε την παροχή υπηρεσιών φύλαξης και ασφάλειας στις λιμενικές εγκαταστάσεις του ΟΛΚ Α.Ε. για διάρκεια ενός έτους, με προϋπολογισμό 118.750,00 € (πλέον ΦΠΑ). Η προσφεύγουσα επέστησε ότι η απόφαση ήταν εσφαλμένη, καθώς η προσφορά της παρεμβαίνουσας υπέφερε από ουσιώδεις πλημμελήσεις, όπως η έλλειψη υποχρεωτικών δικαιολογητικών (π.χ. Τυποποιημένο Έντυπο Υπεύθυνης Δήλωσης), ο ασυνήθιστα χαμηλός οικονομικός προσφορές και μη συμμόρφωση με το νομικό πλαίσιο. Ζητήθηκε η ακύρωση της προσβαλλόμενης απόφασης και η απόρριψη της προσφοράς της παρεμβαίνουσας ως μη νόμιμης.