×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΑΕΠΠ/1409/2020

Τύπος: Προδικαστικές Προσφυγές

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Ο α' προσφεύγων αιτείται την ακύρωση ή μεταρρύθμιση της υπ' αρ. ..... Απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής του ... (ΑΔΑ ...), η οποία ενέκρινε τα πρακτικά επιτροπής διαγωνισμού για την «Προμήθεια τροφίμων, αναψυκτικών, ποτών κλπ. για τις ανάγκες του Δήμου και των Νομικών Προσώπων». Ειδικότερα, ζητά την απόρριψη των προσφορών των εταιρειών «…» και ... για τις Ομάδες 4 (Δήμος), 6, 7, 8 (Δήμος), 9 (Δήμος), 9 (...) και τον ορισμό δικού του ως προσωρινού αναδόχου. Ο β' προσφεύγων επιδιώκει την ακύρωση της ίδιας απόφασης και των εγκριθέντων πρακτικών, κατά το μέρος που έγιναν δεκτές οι προσφορές των εταιριών «...», «…» και «…» για την ομάδα ειδών 1 του διαγωνισμού, καθώς και των οικονομικών φορέων «…», «…», «…», «…» και «…» για την ομάδα ειδών 4ι. Στόχος του είναι η απόρριψη αυτών των προσφορών και η ανάδειξη της δικής του εταιρίας ως προσωρινής αναδόχου για τις προαναφερθείσες ομάδες ειδών. Το αντικείμενο της σύμβασης είναι η γενική προμήθεια τροφίμων, αναψυκτικών και ποτών για τις ανάγκες του Δήμου και των Νομικών του Προσώπων, με προϋπολογισμό 809.361,80 Ευρώ πλέον ΦΠΑ, υποδιαιρούμενη σε εννέα ομάδες και αφορά σε τέσσερα νομικά πρόσωπα του Δήμου.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΑΕΠΠ/1410/2020

Ο α' προσφεύγων αιτείται την ακύρωση ή μεταρρύθμιση της υπ' αρ. ..... Απόφασης της 28ης συνεδρίασης της Οικονομικής Επιτροπής του ..., με θέμα την έγκριση των 1ου και 2ου πρακτικών επιτροπής διενέργειας ηλεκτρονικού διαγωνισμού για την «Προμήθεια τροφίμων, αναψυκτικών, ποτών κλπ. για τις ανάγκες του Δήμου και των Νομικών Προσώπων», και την ανάδειξη προσωρινών αναδόχων, ζητώντας την απόρριψη των προσφορών των εταιρειών «…» και ... και την ανάδειξη του ίδιου ως προσωρινού αναδόχου για τις Ομάδες 4 (Δήμος), 6, 7, 8 (Δήμος) και 9 (Δήμος), 9 (…). Ο β' προσφεύγων επιδιώκει την ακύρωση της ίδιας απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής του ... και των εγκριθέντων πρακτικών, κατά το μέρος που έγιναν δεκτές οι προσφορές των εταιριών «...», «…» και «…» για την ομάδα ειδών υπ’ αριθ. 1, καθώς και των οικονομικών φορέων «…», «…», «…», «…» και «…» για την ομάδα ειδών υπ’ αριθ. 4ι, με σκοπό την απόρριψη αυτών των προσφορών και την ανάδειξη της εταιρίας του ως προσωρινής αναδόχου για τις προαναφερθείσες ομάδες ειδών.


ΑΕΠΠ/260/2021

Με την προδικαστική προσφυγή, ο προσφεύγων οικονομικός φορέας αιτήθηκε την ακύρωση της απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής σχετικά με την κατακύρωση της σύμβασης για τους διαγωνισμούς με αριθμούς ΕΣΗΔΗΣ ***. Ειδικότερα, ζητήθηκε η ακύρωση της απόφασης στο σκέλος που απορρίφθηκε η προσφορά του για την Ομάδα Β-Αρτοποιείο (Αριθμός ΕΣΗΔΗΣ ***) και την Ομάδα Γ-Είδη Ζαχαροπλαστείου (Αριθμός ΕΣΗΔΗΣ ***), καθώς και η ανακήρυξη του ίδιου ως προσωρινού αναδόχου για αυτές τις ομάδες. Επιπλέον, ζητήθηκε η ακύρωση του σκέλους της απόφασης που ανακήρυξε ως οριστικό ανάδοχο τον διαγωνιζόμενο οικονομικό φορέα με την επωνυμία «***» για την Ομάδα Α-Αρτοποιείο (Αριθμός ΕΣΗΔΗΣ ***). Το αντικείμενο της σύμβασης ήταν η προμήθεια τροφίμων, ειδών παντοπωλείου και φρέσκου γάλακτος για τις ανάγκες των υπηρεσιών του *** και των Νομικών Προσώπων του για δύο έτη, συνολικού προϋπολογισμού 405.458,69 € με ΦΠΑ, διαχωρισμένο σε 16 ομάδες, συμπεριλαμβανομένων ειδών αρτοποιείου, ζαχαροπλαστείου, κρεοπωλείου, παντοπωλείου, οπωροπωλείου, ελαιολάδου και φρέσκου γάλακτος.


ΕΣ/ΚΛ.ΣΤ/87/2020

Προμήθεια αναλώσιμων ειδών παντοπωλείου, εργαλείων σάρωσης και σάκων απορριμμάτων:να ελέγξει τη νομιμότητα της διαδικασίας ανάθεσης και τεσσάρων (4) σχεδίων συμβάσεων για τις ομάδες Α΄, Β΄, Γ΄ και Ε΄ του διαγωνισμού «Ανάδειξη προμηθευτών – χορηγητών για την προμήθεια αναλώσιμων ειδών παντοπωλείου, εργαλείων σάρωσης και σάκων απορριμμάτων για τις ανάγκες των Υπηρεσιών, των Νομικών Προσώπων και των σχολείων της Α/βάθμιας και Β/βάθμιας Εκπαίδευσης του Δήμου ……», συνολικής προϋπολογιζόμενης δαπάνης 566.141,40 ευρώ (702.015,33 ευρώ, με Φ.Π.Α.) και συνολικής συμβατικής δαπάνης 151.839,52 ευρώ (188.281,01 ευρώ με Φ.Π.Α.)(....)Δεν κωλύεται η υπογραφή των τεσσάρων (4) σχεδίων συμβάσεων για τις ομάδες Α΄, Β΄, Γ΄ και Ε΄ της προμήθειας αναλώσιμων ειδών παντοπωλείου, εργαλείων σάρωσης και σάκων απορριμμάτων για τις ανάγκες των Υπηρεσιών, των Νομικών Προσώπων και των σχολείων της Α/βάθμιας και Β/βάθμιας Εκπαίδευσης του Δήμου …


ΑΕΠΠ/587/2019

Με την προδικαστική προσφυγή, η προσφεύγουσα αιτείται την ακύρωση ή μεταρρύθμιση της απόφασης 76/12.3.2019 της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου Διονύσου, η οποία κρίνει αποδεκτή την τεχνική προσφορά της παρεμβαίνουσας για τις Ομάδες Β και Δ της σύμβασης και την ανάδειξή της ως προσωρινού αναδόχου. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την προμήθεια ειδών καθαριότητας και ευπρεπισμού για τις ανάγκες των υπηρεσιών του Δήμου Διονύσου και των Νομικών Προσώπων Δημόσιου Δικαίου (ΝΠΔΔ) του για το διάστημα 2018-2019, με προϋπολογισμό 77.131,96 ευρώ. Η σύμβαση υποδιαιρείται σε τέσσερις ομάδες (Α: Δήμος Διονύσου, Β: ΝΠΔΔ «Η ΕΣΤΙΑ», Γ: Σχολικές Επιτροπές Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, Δ: Σχολικές Επιτροπές Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης). Η προσφεύγουσα υποστηρίζει ότι η προσφορά της παρεμβαίνουσας για τα απολυμαντικά προϊόντα δεν πληροί τις τεχνικές προδιαγραφές, καθώς αναφέρει κατασκευάστρια που δεν παράγει τα προϊόντα αυτά.


ΑΕΠΠ/1168/2021

Ο πρώτος προσφεύγων αιτείται την ακύρωση της απόφασης που απορρίπτει την προσφορά του για τις Ομάδες 2.Β.α, 2.Β.β, 3.Β.α και 3.Β.β του διαγωνισμού, ενώ η δεύτερη προσφεύγουσα επιδιώκει την ακύρωση της ίδιας απόφασης για τις Ομάδες 2.Γ και 3.Γ, με αίτημα να ανακηρυχθεί ως προσωρινή ανάδοχος. Το αντικείμενο της σύμβασης είναι η προμήθεια ειδών κρεοπωλείου, κατεψυγμένων ψαριών, γαλακτοκομικών, οπωρολαχανικών, παντοπωλείου, άρτου και έτοιμου φαγητού για τις ανάγκες του Δήμου και των Νομικών του Προσώπων για δύο έτη. Ο διαγωνισμός περιλαμβάνει 25 Ομάδες και οι προσφορές μπορούν να υποβληθούν για μία ή περισσότερες Ομάδες.


ΑΕΠΠ/948/2018

Με την προδικαστική προσφυγή, η προσφεύγουσα ζητά την ακύρωση της υπ’ αρ. 421/2018 απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου Θερμαϊκού, ειδικά για τις Ομάδες Ζ και Η, σχετικά με τη σύμβαση «Προμήθεια υγρών καυσίμων και λιπαντικών του Δήμου Θερμαϊκού και των Νομικών του Προσώπων για δύο (2) έτη». Επισημαίνεται ότι η συνολική προϋπολογιζόμενη δαπάνη ανέρχεται σε 1.475.010,00€ πλέον ΦΠΑ. Η προσφεύγουσα υποστηρίζει ότι η προσφορά της παρεμβαίνουσας για την Ομάδα Ζ αποκλίνει από τους όρους της Διακήρυξης, ενώ για την Ομάδα Η ισχυρίζεται ότι η ίδια προσέφερε χαμηλότερη τιμή και έπρεπε να είχε αναδειχθεί ως προσωρινή ανάδοχος.


ΑΕΠΠ/631/2021

Ο προσφεύγων ζητεί να ακυρωθεί η προσβαλλόμενη απόφαση της αναθέτουσας αρχής η οποία κρίνει αποδεκτή την προσφορά της παρεμβαίνουσας και την ανακήρυξή της ως προσωρινής ανάδοχου για τις Ομάδες Β, Γ, Δ και Ε του διαγωνισμού, προκειμένου να ανακηρυχθεί ο ίδιος προσωρινός ανάδοχος για τις εν λόγω ομάδες. Αντικείμενο της σύμβασης είναι η προμήθεια ειδών καθαριότητας-ευπρεπισμού και λοιπών αναλώσιμων για τις ανάγκες του Δήμου και των νομικών του προσώπων για τρία έτη, με προϋπολογισμένη δαπάνη 310.645,22 ευρώ συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ. Ο διαγωνισμός υποδιαιρείται σε πέντε ομάδες (Α έως Ε) και οι προσφορές μπορούν να υποβληθούν για μία ή περισσότερες ή για όλες τις ομάδες.


ΑΕΠΠ/1491/2021

Η προσφεύγουσα εταιρεία με την προδικαστική προσφυγή της ζητά την ακύρωση της απόφασης υπ’ αριθμ. 931/2021/06.07.2021 της Οικονομικής Επιτροπής της Περιφέρειας, η οποία επέκρινε σύμφωνα με τους όρους της διακήρυξης τα δικαιολογητικά κατακύρωσης της παρεμβαίνουσας και κατέκρινε σε αυτήν και τις δύο Ομάδες του διαγωνισμού. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορούσε την προμήθεια τροφίμων και ειδών βασικής υλικής συνδρομής του Τ.Ε.Β.Α. 2014-2020, συγκεκριμένα για δύο Ομάδες: την Ομάδα Α (είδη βασικής υλικής συνδρομής) με προϋπολογισμό 758.717,55 € και την Ομάδα Β (είδη παντοπωλείου) με προϋπολογισμό 1.529.029,74 €. Οι προσφέροντες μπορούσαν να υποβάλουν προσφορές είτε για μία Ομάδα είτε και για τις δύο, ενώ απαγορευόταν η υποβολή προσφορών για μέρος των ειδών.


ΕΣ/ΚΛ.ΣΤ/237/2018

ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ:να ελέγξει τη νομιμότητα των 10 σχεδίων συμβάσεων και της διαδικασίας ανάθεσης για την «Προμήθεια ειδών διατροφής για τα έτη 2018 και 2019 για τις ανάγκες του Δ. … και των Ν.Π. του Δήμου»(....)μη νόμιμη, κατά το μέρος που  κατακύρωσε οριστικά το αποτέλεσμα του διαγωνισμού ως προς τις ομάδες 2 και 14 στην εταιρεία … Α.Β.Ε.Ε. …, καθώς η εταιρεία αυτή δεν υπέβαλε, με τα δικαιολογητικά κατακύρωσης, αποσπάσματα ποινικού μητρώου του Διευθύνοντος Συμβούλου και των μελών του Διοικητικού της Συμβουλίου(....)Περαιτέρω, στα σχέδια συμβάσεων ως προς τις ομάδες 5 - 8 και 12 - 13 πρέπει να προστεθεί όρος, που να αναφέρει ότι το συνολικό συμβατικό ποσό δύναται να είναι μικρότερο από το αναγραφέν, εφόσον αυτό προκύψει από την εφαρμογή του προσφερθέντος ποσοστού έκπτωσης επί της εκάστοτε διαμορφούμενης μέσης τιμής λιανικής πώλησης κατά την ημέρα παράδοσης, βάσει του δελτίου τιμών της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας - Θράκης σύμφωνα με το άρθρο 1.3 της διακήρυξης.Κωλύεται η υπογραφή των σχεδίων συμβάσεων του Κ.Κ.Π.Α. (ομάδα 2) και του Δήμου … (ομάδα 14) με την εταιρεία … Α.Β.Ε.Ε. …Δεν κωλύεται η υπογραφή των σχεδίων συμβάσεων του Κ.Κ.Π.Α. (ομάδες 5 - 8) και του Κ.Π.Α.Π.Ν. & Π. (ομάδες 10, 12 - 13), υπό τον όρο τροποποίησής τους σύμφωνα με το σκεπτικό (σκέψη IV). Και Δεν κωλύεται η υπογραφή των σχεδίων συμβάσεων του Κ.Κ.Π.Α. (ομάδες 3, 4, 9), του Κ.Π.Α.Π.Ν. & Π. (ομάδα 11) και του Δήμου … (ομάδα 15).

ΒΛΕΠΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΣ/ΚΛ.ΣΤ/410/2018.


Ελ.Συν/Τμ.7/40/2006

Προμήθεια κρασιών ως εορταστικών δώρων Χριστουγέννων για τους υπάλληλους του Δήμου,προμήθεια ποτών για τη δεξίωση της Πρωτοχρονιάς,προμήθεια αναψυκτικών και ποτών για διάφορες εκδηλώσεις του Δήμου προμήθεια ροδιών για την Πρωτοχρονιά και την προμήθεια αναμνηστικών (γουριών) για τη γιορτή της Πρωτοχρονιάς :(...) Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στην προηγούμενη σκέψη, κατά τη γνώμη που επικράτησε στο Τμήμα, οι εντελλόμενες με τα επίμαχα χρηματικά εντάλματα δαπάνες είναι νόμιμες, σύμφωνα με το άρ. 218 παρ. 4 περ. α΄ του π.δ. 410/95, όπως αντικαταστάθηκε από το άρ. 25 παρ. 2 του ν. 3202/03, περαιτέρω δε, δεν υπερβαίνουν το προσήκον μέτρο, ενόψει του μεγέθους και του πληθυσμού του Δήμου και της σπουδαιότητας της εορτής της Πρωτοχρονιάς. Συνεπώς, τα υπό κρίση χρηματικά εντάλματα θα έπρεπε να θεωρηθούν, αν δεν είχε λήξει το οικονομικό έτος εντός του οποίου αυτά είχαν εκδοθεί. Κατά τη γνώμη όμως της Συμβούλου …., οι εντελλόμενες με τα 1194, 1197 και 1205/2005 χρηματικά εντάλματα δαπάνες δεν είναι νόμιμες, ούτε συμβάλλουν στην εκπλήρωση των σκοπών του ως άνω Δήμου, καθόσον δεν αφορούν τη διοργάνωση και πραγματοποίηση των αναγκαίων εκδηλώσεων για τις εορτές των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς, αλλά αφορούν την προμήθεια κρασιών, ροδιών και γουριών αντίστοιχα, που θα προσφέρονταν ως δώρα στους υπάλληλους του Δήμου, ενώ η εντελλόμενη με το 1207/2005 χρηματικό ένταλμα δαπάνη που αφορά την  προμήθεια αναψυκτικών και ποτών για διάφορες εκδηλώσεις του Δήμου δεν είναι νόμιμη, αφού δεν εξειδικεύεται σε τι συνίστανται οι εν λόγω εκδηλώσεις, με αποτέλεσμα να μην είναι δυνατή η διαπίστωση ως υπαγωγής τους σε κάποια από τις αναφερόμενες στο άρθρο 218 παρ. 4 του Δημοτικού και Κοινοτικού Κώδικα περιπτώσεις.