×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΑΕΠΠ/148/2019

Τύπος: Προδικαστικές Προσφυγές

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Με την προδικαστική προσφυγή, η προσφεύγουσα επιδιώκει την ακύρωση της προσβαλλομένης προκήρυξης διεθνούς ηλεκτρονικού διαγωνισμού για τη σύναψη σύμβασης με αντικείμενο την παροχή υπηρεσιών δικτυακών διασυνδέσεων και τηλεφωνίας για τη λειτουργία των δικτυακών και τηλεφωνικών υποδομών της Αναθέτουσας Αρχής. Η εκτιμώμενη αξία της σύμβασης ανέρχεται στα 7.320.000€ (χωρίς ΦΠΑ). Η προσφυγή στηρίζεται σε δύο κυρίως λόγους: α) την παράνομη επαναπροκήρυξη του διαγωνισμού χωρίς να έχει προηγηθεί νόμιμη ματαίωση της προηγούμενης διαδικασίας σύμφωνα με το άρθρο 106 του Ν.4412/2016, και β) τον παράνομο καθορισμό συντετμημένης προθεσμίας 18 ημερών για υποβολή προσφορών, χωρίς την απαιτούμενη ειδικά αιτιολογημένη απόφαση που να δικαιολογεί την επείγουσα ανάγκη σύμφωνα με το άρθρο 27 παρ.3 του ίδιου νόμου. Η προσφεύγουσα υποστηρίζει ότι η συντομία της προθεσμίας δυσχεραίνει σημαντικά την προετοιμασία ανταγωνιστικών προσφορών.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΑΕΠΠ/149/2019

Η Προδικαστική Προσφυγή αίτηται την ακύρωση της απόφασης της Αναθέτουσας Αρχής που απέρριψε την προσφορά της προσφεύγουσας κατά το στάδιο αξιολόγησης των τεχνικών προσφορών. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την παροχή υπηρεσιών δικτυακών διασυνδέσεων και τηλεφωνίας για τη λειτουργία των δικτυακών και τηλεφωνικών υποδομών του Ελληνικού Κτηματολογίου, με εκτιμώμενη αξία 7.320.000€ (χωρίς ΦΠΑ). Οι υπηρεσίες περιλαμβάνουν δικτύωση ηλεκτρονικών υπολογιστών, τηλεφωνία πρωτοκόλλου IP, διαχείριση δικτύων και εξοπλισμό δικτύων. Κριτήριο ανάθεσης ήταν η οικονομικά πλέον συμφέρουσα προσφορά. Η διάρκεια της σύμβασης ορίστηκε σε 4 έτη και 4,5 μήνες, συμπεριλαμβανομένης της περιόδου μετάπτωσης.


ΥΠΕΝ/ΓΔ Ε/66576/5877/2022

Καθορισμός εγκατεστημένης ισχύος, ανά τεχνολογία ή και κατηγορία σταθμών παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από Α.Π.Ε. και Σ.Η.Θ.Υ.Α., η οποία δημοπρατείται μέσω ανταγωνιστικής διαδικασίας υποβολής προσφορών, αριθμού ανταγωνιστικών διαδικασιών υποβολής προσφορών ανά έτος, χρονοδιαγράμματος πραγματοποίησης των ανταγωνιστικών διαδικασιών και άλλων θεμάτων που αφορούν στις ανταγωνιστικές διαδικασίες υποβολής προσφορών, με βάση την παρ. 3 του άρθρου 7 του ν. 4414/2016.


ΥΠΕΝ/ΔΑΠΕΕΚ/53607/1559/2023

Τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΓΔΕ/66576/5877/28.06.2022 υπουργικής απόφασης «Καθορισμός εγκατεστημένης ισχύος, ανά τεχνολογία ή και κατηγορία σταθμών παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από Α.Π.Ε. και Σ.Η.Θ.Υ.Α., η οποία δημοπρατείται μέσω ανταγωνιστικής διαδικασίας υποβολής προσφορών, αριθμού ανταγωνιστικών διαδικασιών υποβολής προσφορών ανά έτος, χρονοδιαγράμματος πραγματοποίησης των ανταγωνιστικών διαδικασιών και άλλων θεμάτων που αφορούν στις ανταγωνιστικές διαδικασίες υποβολής προσφορών, με βάση την παρ. 3 του άρθρου 7 του ν. 4414/2016» (Β’ 3522).


ΑΕΠΠ/110/2020

Η προσφεύγουσα εταιρεία ζητάει την ολική ακύρωση της διακήρυξης με αριθμό .../2019, η οποία αφορά τη δημόσια προμήθεια δικτυακού εξοπλισμού για το Πανεπιστήμιο ... για το έτος 2019. Το αντικείμενο της σύμβασης περιλαμβάνει την προμήθεια εξοπλισμού για την επέκταση και λειτουργία του ενσύρματου και ασύρματου δικτύου του Πανεπιστημίου στο νέο κτίριο του Τμήματος Μηχανικών Η/Υ και σε άλλα κτίρια της πανεπιστημιούπολης, καθώς και την αντικατάσταση δικτυακών και τηλεφωνικών συσκευών. Η προσφεύγουσα επικαλείται ότι η διακήρυξη περιλαμβάνει προδιαγραφές που ευνοούν συγκεκριμένο κατασκευαστή και αποκλείουν τον αντικειμενικό ανταγωνισμό, καθώς και ότι οι τεχνικές προδιαγραφές είναι λανθασμένες ή ιδιόκτητες, δημιουργώντας αδικαιολόγητες δυσκολίες για τους υπόλοιπους διαγωνιζόμενους.


ΑΕΠΠ/240/2017

Η προδικαστική προσφυγή της ιδιωτικής κεφαλαιουχικής εταιρείας αφορά την 'Προμήθεια Συστημάτων Υφαλοχρωματισμού Κάλυψης Αναγκών Πλοίων' (CPV 44800000-8) με προϋπολογισμό 400.000€. Αίτημα της είναι η χορήγηση αναστολής εκτέλεσης της διακήρυξης 24/2017 και η λήψη προσωρινών μέτρων σύμφωνα με τον νόμο 4412/2016. Η προσφυγή επικεντρώνεται στον αντικειμενικά αόριστο όρο του Παραρτήματος Β, Προσθήκης Ι, σχετικά με το κόστος διάθεσης επιθεωρητού χρωμάτων στον Ναύσταθμο Κρήτης, τον οποίο θεωρεί παράνομο λόγω έλλειψης διευκρινίσεων για κατηγορίες πλοίων και μονάδων. Ο προσφεύγων υποστηρίζει ότι η δυσπρόσιτη αυτή ρύθμιση δυσχεραίνει τη συμμετοχή στον διαγωνισμό, παραβιάζοντας αρχές διαφάνειας και ισότιμου ανταγωνισμού.


ΕΑΔΗΣΥ/249/2025

Ο προσφεύγων αιτείται την ακύρωση της απόφασης ματαίωσης του διαγωνισμού με αντικείμενο την «ΠΑΡΟΧΗ …» (χωρίς αναγραφή συγκεκριμένων υπηρεσιών στο απόσπασμα). Ενόψει της τρίτης θέσης του στη μειοδοτική κατάταξη, ισχυρίζεται ότι η ματαίωση του διαγωνισμού παραβιάζει τη διαδικασία, αναφερόμενος σε σφάλματα αξιολόγησης των ανταγωνιστικών προσφορών (ειδικά του παρεμβαίνοντα και τρίτου φορέα). Επισημαίνει ότι οι δικαστικές αποφάσεις σε παρομοίους διαγωνισμούς υποχρέωσαν τύποποιημένες αποκλείσεις, οι οποίες δεν εφαρμόστηκαν στον συγκεκριμένο διαγωνισμό. Η εκτίμηση της σύμβασης ανέρχεται σε 810.000,00 € (χωρίς ΦΠΑ).


ΕΣ/ΣΤ ΚΛΙΜΑΚΙΟ/286/2023

Αναβάθμιση των δικτυακών υποδομών του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου.(...) Με δεδομένα τα ανωτέρω και τη 13435/20.6.2023 βεβαίωση του Διευθύνοντος Συμβούλου της ΚτΠ Μ.Α.Ε. ότι δεν εκκρεμούν προδικαστικές προσφυγές, ενστάσεις και ένδικα βοηθήματα κατά της ανωτέρω τελευταίας απόφασης οριστικής κατακύρωσης της ελεγχόμενης σύμβασης, το Κλιμάκιο κρίνει ότι δεν κωλύεται η υπογραφή του υποβληθέντος για έλεγχο σχεδίου σύμβασης.Για τους λόγους αυτούς.Αποφαίνεται ότι δεν κωλύεται η υπογραφή του σχεδίου σύμβασης μεταξύ της εταιρείας …Μ.Α.Ε.Ε. για την «Αναβάθμιση των δικτυακών υποδομών του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου», ποσού 9.772.692,00 ευρώ χωρίς ΦΠΑ.



ΑΕΠΠ/586/2020

Ο προσφεύγων αιτείται την ακύρωση της διακήρυξης για την ανάθεση δημόσιας σύμβασης υπηρεσιών καθαρισμού κτιρίων, η οποία εκτιμάται σε 767.738,16 ευρώ (χωρίς ΦΠΑ) και έφταναν τα 2.303.214,40 ευρώ με τις προαιρέσεις. Η προσφυγή υποστηρίζει ότι ο προϋπολογισμός της σύμβασης υπολείπεται του νόμιμου κόστους απασχόλησης και ασφάλισης του προσωπικού, εμποδίζοντας έτσι την υποβολή νόμιμων προσφορών. Ο προσφεύγων εξέθεσε αναλυτικά τον υπολογισμό του εργατικού κόστους, το οποίο υπερβαίνει σημαντικά τον προϋπολογισμό της σύμβασης, κάτι που το διαπιστώνει η Αρχή ως παράνομο σύμφωνα με τον νόμο και οδηγεί στην ακύρωση της διακήρυξης.


ΑΕΠΠ/1294/2020

Με την προδικαστική προσφυγή του, ο οικονομικός φορέας επιδιώκει την ακύρωση της απόφασης υπ’ αριθ. 529/2020 της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου, η οποία απέρριψε την προσφορά του για τις ομάδες 5 και 7 του διαγωνισμού για την «Προμήθεια μέσων ατομικής προστασίας εργατοτεχνικού προσωπικού». Ο διαγωνισμός είχε προταθέν προϋπολογισμό 79.299,13 € (χωρίς ΦΠΑ) και κριτήριο κατακύρωσης την πλέον συμφέρουσα οικονομικά προσφορά. Επιπλέον, ο προσφεύγων ζητά την απόρριψη των προσφορών των ανταγωνιστικών εταιρειών, υπό τον ισχυρισμό ότι δεν πληρούν τις απαιτήσεις της Διακήρυξης. Η ΑΕΠΠ έκρινε παραδεκτή εν μέρει την προσφυγή, ακυρώνοντας την προσβαλλόμενη απόφαση ως προς τον αποκλεισμό του προσφέροντα.


ΕΑΔΗΣΥ/808/2023

Οι προσφεύγουσες ζητούν την ακύρωση της απόφασης ανάδειξης οριστικού ανάδοχου και τις συναφείς αποφάσεις περί αποδοχής δικαιολογητικών συμμετοχής, τεχνικών και οικονομικών προσφορών. Ειδικότερα, αναφέρουν ότι έγιναν μη νόμιμα δεκτές οι προσφορές των ανταγωνιστικών εταιρειών και αναδείχθηκε οριστικός ανάδοχος η παρεμβαίνουσα εταιρεία. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την παροχή υπηρεσιών καθαριότητας σε κτίρια, όπως αναφέρεται αναλυτικά στο Παράρτημα Ι της Διακήρυξης, με εκτιμώμενη αξία χωρίς ΦΠΑ 565.161,30€ για διετή διάρκεια και δυνατότητα προαίρεσης για ένα επιπλέον έτος. Οι υπηρεσίες περιλαμβάνουν καθαριότητα καθημερινά, Σαββατοκύριακα και αργίες σε συγκεκριμένα κτίρια με καθορισμένα ωράρια.