×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΑΕΠΠ/467/2020

Τύπος: Προδικαστικές Προσφυγές

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Η Προδικαστική Προσφυγή αίτησε την ακύρωση της υπ’ αρ. 01/10.02.2020 Απόφασης του Διοικητικού Συμβουλίου, η οποία ενέκρινε την κατακύρωση του διαγωνισμού στην παρεμβαίνουσα εταιρεία για το έκτο και έβδομο είδος του διαγωνισμού, σχετικά με την προμήθεια προϊόντων εμφάνισης ακτινογραφιών (CPV …). Η προσφεύγουσα επικαλέστηκε εσφαλμένη αποδοχή της προσφοράς της παρεμβαίνουσας, λόγω υποβολής αναληθούς υπεύθυνης δήλωσης καταγωγής προϊόντων, παραβιάζοντας ουσιώδεις όρους της διακήρυξης. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορούσε προμήθεια ιατρικών φιλμ τύπου DI-HL (35×43 & 25×30 cm) για εκτυπωτικό σύστημα, με προϋπολογισμένη δαπάνη 472.817,95 € (συμπλ. ΦΠΑ). Τέλος, ζητήθηκε η επιστροφή του παραβόλου (1.906,52 €).


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΑΕΠΠ/452/2020

Με την προδικαστική προσφυγή, η προσφεύγουσα εταιρεία επιδιώκει την ακύρωση της απόφασης με αριθμό 01/10.02.2020 του Διοικητικού Συμβουλίου της αναθέτουσας αρχής, η οποία ενέκρινε τη συμμετοχή και τις τεχνικές προσφορές των εταιρειών και πρότεινε την κατακύρωση του διαγωνισμού για το τρίτο, τέταρτο και πέμπτο είδος προς την παρεμβαίνουσα εταιρεία. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την «προμήθεια προϊόντων εμφάνισης ακτινογραφιών» (CPV 33141300-5) με προϋπολογισμό 472.817,95 € (συμπλ. ΦΠΑ), διαρκούς ενός έτους. Η προσφεύγουσα υποστηρίζει ότι η τεχνική προσφορά της παρεμβαίνουσας εταιρείας ήταν απαράδεκτη λόγω ασάφειας και αοριστίας της υποβληθείσας υπεύθυνης δήλωσης καταγωγής προϊόντων, η οποία δεν συμμορφωνόταν με τους όρους της διακήρυξης και του άρθρου 94 του Ν. 4412/2016.


ΑΕΠΠ/266/2020

Με την προδικαστική προσφυγή θέτουνται δύο κύριες αιτήσεις: (1) Η ακύρωση της Απόφασης της 23ης/14.11.2019 του Διοικητικού Συμβουλίου του Γ.Ν. «Γ...», η οποία επικύρωσε το Πρακτικό της Επιτροπής Διενέργειας και Αξιολόγησης που προέβλεπε την απόρριψη της προσφοράς της προσφεύγουσας εταιρείας και την οριστική ματαίωση της διαγωνιστικής διαδικασίας για την προμήθεια «ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ...» (CPV ...), συγκεκριμένα ακτινογραφικών φιλμ ξηράς εκτύπωσης συμβατών με laser εκτυπωτές model ... για διαστάσεις 35Χ43 cm, 20Χ25 cm και 26Χ36 cm. (2) Η επιστροφή του καταβεβλημένου παραβόλου (1.032,00 €). Η προσφεύγουσα υποστηρίζει ότι η απόρριψή της βασίστηκε σε λάθος κριτήρια (π.χ. χαρακτηρισμός των φιλμ ως «παλιάς τεχνολογίας»), ενώ τα προσφερόμενα προϊόντα πληρούσαν ακριβώς τις τεχνικές προδιαγραφές της διακήρυξης και ήταν τα μόνα συμβατά με τους υπάρχοντες εκτυπωτές της αναθέτουσας αρχής.


ΑΕΠΠ/1413/2019

Η προσφεύγουσα ζητεί την ακύρωση της απόφασης που ανέδειξε την εταιρεία «*********» ως προσωρινή ανάδοχος για τη σύμβαση προμήθειας ακτινολογικού φιλμ, υποστηρίζοντας ότι η τεχνική προσφορά της συνδιαγωνιζόμενης δεν συμμορφωνόταν με τις προδιαγραφές της διακήρυξης. Ειδικότερα, επικαλείται ελλείψεις στα πιστοποιητικά ποιότητας (CE, ISO), μη έγκυρα πιστοποιητικά εκπαίδευσης τεχνικού προσωπικού από τον κατασκευαστικό οίκο, και έλλειψη βεβαίωσης γνησιότητας των προϊόντων από τον κατασκευαστή. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορούσε προμήθεια ψηφιακών φιλμ ιατρικής απεικόνισης συμβατών με εκτυπωτές DRYPIX 7000, με προϋπολογισμό 66.129,03 € χωρίς ΦΠΑ.


ΕλΣυν.Τμ.Μειζ-Επταμ.Συνθ/294/2016

Προμήθεια προϊόντων εμφάνισης ακτινογραφιών, ακτινολογικού φιλμ και φωτογραφικών πλακών με φιλμ:..Ζητείται η αναθεώρηση της 7352/2015 απόφασης του VI Τμήματος του Ελεγκτικού Συνεδρίου, με την οποία απορρίφθηκε η αίτηση ανάκλησης του ήδη αιτούντος νομικού προσώπου κατά της 173/2015 πράξης του ΣΤ΄ Κλιμακίου.(...) δεδομένου ότι ο νομικός χαρακτηρισμός κάθε σύμβασης ανήκει κυριαρχικά στο Δικαστήριο .. οι πρόσθετες πράξεις - συμβάσεις, οι οποίες συνάπτονται δυνάμει ειδικής διάταξης νόμου ... μεταξύ του Διοικητή της εκάστοτε Υ.Πε. (για λογαριασμό πλέον της ίδιας και όχι για λογαριασμό των νοσοκομείων) και των προμηθευτών των νοσοκομείων εποπτείας της και βαρύνουν πλέον τις πιστώσεις της (Υ.Πε.) και όχι αυτές των νοσοκομείων, αποτελούν νέες αυτοτελείς συμβάσεις, καθόσον με τη σύναψή τους δεν τροποποιούνται ουσιωδώς οι όροι των αρχικών συμβάσεων ούτε πραγματοποιούνται κατ’ εφαρμογή του άρθρου 25 παρ. 2 β του π.δ/τος 60/2007 συμπληρωματικές παραδόσεις. Συνεπώς, ελέγχονται ως προς τη νομιμότητά τους από το Ελεγκτικό Συνέδριο, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 35 του Κώδικα Νόμων για το Ελεγκτικό Συνέδριο, που κυρώθηκε με το άρθρο πρώτο του ν. 4129/2013, μόνο όταν η προϋπολογιζόμενη δαπάνη τους ή, ελλείψει αυτής, το οικονομικό αντικείμενό τους, υπερβαίνει το ποσό των 500.000,00 ευρώ,. Κατά συνέπεια, τα ελεγχόμενα σχέδια συμβάσεων μεταξύ της 5ης Υγειονομικής Περιφέρειας … και των εταιρειών «....», που αφορούν στην προμήθεια, καθ’ υπέρβαση των ποσοτήτων των αρχικών συμβάσεων, προϊόντων εμφάνισης ακτινογραφιών, ακτινολογικού φιλμ και φωτογραφικών πλακών με φιλμ, ποσού 32.446,92 ευρώ (χωρίς Φ.Π.Α.) και 15.916,27 ευρώ (χωρίς Φ.Π.Α.), αντίστοιχα, συνιστούν νέες και αυτοτελείς συμβάσεις απευθείας προμηθείας προϊόντων εμφάνισης ακτινογραφιών, ακτινολογικού φιλμ και φωτογραφικών πλακών με φιλμ, το οικονομικό αντικείμενο των οποίων υπολείπεται του ποσού των 500.000,00 ευρώ και, ως εκ τούτου, δεν υπάγονται στον προσυμβατικό έλεγχο νομιμότητας του Ελεγκτικού Συνεδρίου...Ενόψει των ανωτέρω, το VI Τμήμα που με την προσβαλλόμενη απόφασή του έκρινε αντιθέτως, έσφαλε περί την ερμηνεία και εφαρμογή των προμνησθεισών διατάξεων και πρέπει να γίνει δεκτή η ένδικη αίτηση αναθεώρησης και να αναθεωρηθεί η 7352/2015 απόφαση του VI Τμήματος του Ελεγκτικού Συνεδρίου, ακολούθως δε να ανακληθεί η 173/2015 πράξη του ΣΤ΄ Κλιμακίου αυτού.


ΑΕΠΠ/664/2019

Με την Προδικαστική Προσφυγή, η προσφεύγουσα στρέφεται κατά όρων της διακήρυξης με αριθμό Πρωτ. … για την Προμήθεια και Τοποθέτηση Εξοπλισμού και Δαπέδου Ασφαλείας για την Αναβάθμιση έντεκα (11) Παιδικών Χαρών της αναθέτουσας αρχής. Τα αιτήματα της προσφυγής περιλαμβάνουν την ανάκληση/ακύρωση των τεχνικών προδιαγραφών του είδους 16 της Ειδικής Συγγραφής Υποχρεώσεων, συγκεκριμένα για τις διαστάσεις (1602cm-1062 cm μήκος/πλάτος, 438,0 cm ύψος, 1900,0 cm x 1362,4 cm χώρος ασφαλείας, <60 cm κρίσιμο ύψος πτώσης) του "διπλού χωροδικτυώματος", ώστε να μην παραπέμπουν σε συγκεκριμένο προϊόν. Επίσης, ζητείται η ανάκληση/ακύρωση των τεχνικών προδιαγραφών του είδους 31 της Ειδικής Συγγραφής Υποχρεώσεων, όπου απαιτείται το παιχνίδι-ελατήριο να μετατρέπει την κινητική ενέργεια σε φως και να έχει σχεδιασμό για παιδιά 3+ και 6+ ετών, ώστε να μην παραπέμπει σε συγκεκριμένο προϊόν. Επιπλέον, ζητείται η ανάκληση/ακύρωση όρων της διακήρυξης που δεν συμφωνούν με τις διατάξεις του ν. 4605/2019, καθώς και όρων που απαιτούν υποβολή δικαιολογητικών τεχνικής-επαγγελματικής ικανότητας με τον φάκελο της τεχνικής προσφοράς και συγχέουν την τεχνική/επαγγελματική ικανότητα με τις τεχνικές προδιαγραφές των προϊόντων. Τέλος, αιτείται την αναπομπή της υπόθεσης στην Αναθέτουσα Αρχή και παράταση της ημερομηνίας υποβολής προσφορών για την υποβολή προσφοράς βάσει νέων τεχνικών προδιαγραφών που δεν θα "φωτογραφίζουν" συγκεκριμένο προϊόν.


ΑΕΠΠ/50/2019

Ο προσφεύγων αιτείται την ακύρωση της Απόφασης 232/2018 της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου Φαρσάλων, η οποία ενέκρινε την τεχνική προσφορά της εταιρείας «Αφοί Αλεξίου Ο.Ε.» χωρίς να απαιτήσει υποχρεωτικά δικαιολογητικά εγγραφής των προϊόντων στο Εθνικό Μητρώο Χημικών Προϊόντων (ΕΜΧΠ) και αποδέχτηκε λιπαντικά με κατώτερες τεχνικές προδιαγραφές από αυτές που όριζε η διακήρυξη. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την «Προμήθεια Καυσίμων (θέρμανσης και κίνησης) και λιπαντικών» για τον Δήμο Φαρσάλων, με συνολικό προϋπολογισμό 328.328,76€ (συμπλ. ΦΠΑ), εκ των οποίων 9.197,00€ + ΦΠΑ για τα λιπαντικά.


ΑΕΠΠ/657/2020

Με την προδικαστική προσφυγή, η προσφεύγουσα εταιρεία ζητεί την ακύρωση της απόφασης του Διοικητικού Συμβουλίου της αναθέτουσας αρχής, η οποία έγκρινε την προσφορά της παρεμβαίνουσας εταιρείας για το είδος με α/α 5 του διαγωνισμού (προμήθεια καθετήρων παρoχετέυσης). Η προσφεύγουσα ισχυρίζεται ότι η προσφορά της παρεμβαίνουσας δεν πληροί τους απαιτούμενους τεχνικούς όρους της διακήρυξης, ιδίως ως προς το μήκος του συρμάτινου οδηγού (45 cm αντί των απαιτούμενων 60 cm), παρόμοια με την περίπτωση της δικής της προσφοράς που αποκλείστηκε. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την προμήθεια καθετήρων με συγκεκριμένες διαστάσεις και τεχνικές προδιαγραφές.


ΑΕΠΠ/43/2020

Η προσφεύγουσα εταιρία ασκεί προδικαστική προσφυγή ζητώντας την ακύρωση ή τροποποίηση δύο συγκεκριμένων τεχνικών προδιαγραφών της διακήρυξης για την ανάθεση συστήματος Μαγνητικού Συντονισμού (MRI) 1,5 Tesla αξίας 900.000€. Ειδικότερα, διαμαρτύρεται για: α) την απαίτηση ομοιογένειας μαγνητικού πεδίου ≤4,6 ppm (η προσφερόμενη της λύση έχει ≤5 ppm), υποστηρίζοντας ότι η τιμή αυτή είναι αυστηρή χωρίς κλινική σημασία, και β) την απαίτηση μέγιστης κάλυψης απεικόνισης ≥165 cm (η λύση της καλύπτει 140 cm), θεωρώντας ότι περιορίζεται τεχνητά ο ανταγωνισμός. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά προμήθεια συστήματος MRI 1,5 Tesla για ιατρικές απεικονίσεις, με κριτήριο την βέλτιστη σχέση ποιότητας-τιμής.


ΝΣΚ/29/2020

Εάν επιτρέπεται η απεικόνιση της ελληνικής σημαίας στις συσκευασίες εμπορικών προϊόντων-τροφίμων.(..)
Η χρήση της ελληνικής σημαίας, ως ένδειξη γεωγραφικού προσδιορισμού, δηλαδή τόπου προέλευσης ή χώρας καταγωγής ενός τροφίμου ή πρωταρχικού συστατικού του στις συσκευασίες τροφίμων είναι νόμιμη (ομόφωνα).


ΑΕΠΠ/718/2018

Η προσφεύγουσα αιτείται την ακύρωση της Διακήρυξης Δημόσιου Διαγωνισμού με Ανοικτή Διαδικασία με αριθμό 20/2018, ειδικά όσον αφορά στο Τμήμα Β', το οποίο αφορά στην 'Προμήθεια Ψηφιακού Ακτινολογικού συγκροτήματος' για τις ανάγκες ΠΕΔΥ-Μονάδων Υγείας (ΜΥ) Αθηνών, με συγκεκριμένη απαίτηση για διαστάσεις επιφάνειας της ακτινολογικής τράπεζας τουλάχιστον 220 x 70 cm. Η προσφυγή τεκμηριώνει ότι η συγκεκριμένη τεχνική προδιαγραφή αποκλείει την εταιρεία της από τη συμμετοχή, καθώς το προσφερόμενο σύστημα, αν και υπερκαλύπτει ως προς το πλάτος, δεν πληροί την απαίτηση μήκους των 220 cm, θεωρώντας ότι ο όρος είναι αδικαιολόγητα περιοριστικός και ελλιπώς τεκμηριωμένος ως προς την ιατρική ανάγκη, με κίνδυνο μείωσης του ανταγωνισμού και βλάβης του δημοσίου συμφέροντος. Παράλληλα ζητείται η επιστροφή του καταβληθέντος παραβόλου.