ΕΑΔΗΣΥ/880/2022
Τύπος: Προδικαστικές Προσφυγές
Με την προδικαστική προσφυγή η προσφεύγουσα ζητά την ακύρωση της υπ’ αριθ. 190/2022 απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου του …., με την οποία ανακηρύχθηκε προσωρινή ανάδοχος της σύμβασης κατασκευής του έργου «Οικοδομικές και ηλεκτρομηχανολογικές εργασίες ανακαίνισης – αναβάθμισης για το ιδιόκτητο κτίριο του …. επί της … στ.. … για τη στέγαση της Γενικής Διεύθυνσης Πληροφορικής του ….» η παρεμβαίνουσα.
ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΡΕΧΟΝΤΟΣ ΕΓΓΡΑΦΟΥ : 1Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
ΝΣΚ/179/2010
Χώροι στάθμευσης στο υπόγειο κτίριο του Ολυμπιακού Κέντρου Γαλατσίου – Νομιμοποίηση μεταλλικής κατασκευής με την οποία έχει στεγαστεί το ως άνω Κέντρο.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
α) Προκειμένου να υλοποιηθεί η προβλεπόμενη στο άρθρο 19 του Ν 3342/2005 αλλαγή του Ολυμπιακού Κέντρου Γαλατσίου σε κέντρο αθλητικών, πολιτιστικών, ψυχαγωγικών και εμπορικών χρήσεων, είναι δυνατόν οι απαιτούμενοι χώροι στάθμευσης να εξασφαλίζονται στο νέο υπόγειο κτίριο, του οποίου ζητείται η κατασκευή. β) Δύναται να εκδοθεί από την Δ/νση Οικοδομικού Κτιριοδομικού Κανονισμού (Δ.Ο.Κ.Κ.) άδεια νομιμοποίησης της μεταλλικής κατασκευής, με την οποία έχει στεγαστεί το ως άνω κτίριο σύμφωνα με το άρθρο 1 του Ν 3342/2005.
ΠΥΣ/32/2023
Σύσταση, συγκρότηση και λειτουργία Κυβερνητικής Επιτροπής για την παρακολούθηση και τον συντονισμό του έργου της αναβάθμισης υφιστάμενων και κατασκευής νέων χερσαίων συνοριακών σταθμών.
ΝΣΚ/487/2004
Χρήση κτιρίου για στέγαση Πλοηγικής Υπηρεσίας στην χερσαία ζώνη λιμένα Πειραιά.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Η χρήση κτιρίου, για στέγαση δημόσιας υπηρεσίας για την εύρυθμη λειτουργία του Λιμένα, γίνεται χωρίς αντάλλαγμα, επί κατασκευής του όμως το Δημόσιο αναλαμβάνει τη σχετική δαπάνη, άλλως καταβάλλει αυτήν κατά τον τρόπο που θα συμφωνηθεί.
ΝΣΚ/491/2004
Χρήση κτιρίου για στέγαση δημόσιας υπηρεσίας (ΚΕΑ Βόλου) στην χερσαία ζώνη λιμένα Βόλου.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Η χρήση κτιρίου, για στέγαση δημόσιας υπηρεσίας για την εύρυθμη λειτουργία του Λιμένα, γίνεται χωρίς αντάλλαγμα, επί κατασκευής του όμως το Δημόσιο αναλαμβάνει τη σχετική δαπάνη, άλλως καταβάλλει αυτήν κατά τον τρόπο που θα συμφωνηθεί.
ΝΣΚ/9/2013
Νομιμότητα χρήσης από το δημόσιο της μελέτης κατασκευής μουσείου με τη δημοπράτηση της κατασκευής του παρά τη μη πλήρη εξόφληση του μελετητή.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Η εκ μέρους της υπηρεσίας χρήση της μελέτης του έργου «Πολυκεντρικό Μουσείο Βεργίνας-Κεντρικό Μουσειακό Κτίριο» με τη δημοπράτηση της κατασκευής του δεν συνιστά παράνομη πράξη, η δε υπηρεσία νομιμοποιείται να χρησιμοποιήσει την ανωτέρω μελέτη στο πλαίσιο της διαδικασίας δημοπράτησης του έργου και να υπογράψει τη σύμβαση κατασκευής του, έστω και αν δεν έχει καταβληθεί στο μελετητή το σύνολο της αμοιβής του. (ομοφ.)
ΑΕΠΠ/49/2021
Ο προσφεύγων (ένωση οικονομικών φορέων) αίτησε την ακύρωση της Απόφασης με αρ. 318/2020 της Οικονομικής Επιτροπής, η οποία έκρινε αποδεκτές τις προσφορές δύο άλλων ενώσεων (παρεμβαινουσών) για τη δημόσια σύμβαση με τίτλο «***» και εκτιμώμενη αξία 2.020.048,39 € (χωρίς ΦΠΑ). Η προσφυγή επικεντρώθηκε στην έγκυρη ή μη αποδοχή των προσφορών των παρεμβαινουσών, με ισχυρισμούς για πλημμελή δικαιολογητικά συμμετοχής, τεχνικά και οικονομικά κριτήρια, καθώς και θέματα σχετικά με την κατανομή εργασιών και τον ορισμό συντονιστή στις ενώσεις. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορούσε έργα που περιλαμβάνουν οικοδομικές, ηλεκτρομηχανολογικές εργασίες και πράσινο, με λεπτομέρειες που καθορίζονταν στη διακήρυξη του διαγωνισμού.
ΑΕΠΠ/917/2018
Η προσφεύγουσα, ως δεύτερη στην κατάταξη μετά την παρεμβαίνουσα που αναδείχθηκε προσωρινή ανάδοχος, με την προδικαστική προσφυγή ζητεί την ακύρωση της απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου που εγκρίνει τα δικαιολογητικά της παρεμβαίνουσας. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά τη «Βελτίωση παιδικών χαρών Δήμου» με συνολικό προϋπολογισμό 242.656,12 ευρώ (με αναθεώρηση και ΦΠΑ 24%), το οποίο περιλαμβάνει οικοδομικές, ηλεκτρομηχανολογικές εργασίες και πρασινάστρωμα. Η προσφεύγουσα επικαλείται παραβάσεις των όρων της διακήρυξης, ιδίως ως προς τη μη τήρηση των κριτηρίων ποιοτικής επιλογής κατά τη στιγμή της υποβολής της προσφοράς, τονίζοντας ότι τα πιστοποιητικά της παρεμβαίνουσας δεν καλύπτουν την ημερομηνία υποβολής της προσφοράς και ότι δεν αποδεικνύεται η εξουσία υπογραφής του εκπροσώπου της.
ΕΣ/ΚΛ.Ε/115/2017
ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΡΓΑ-ΠΡΟΣΥΜΒΑΤΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ:να ελέγξει τη νομιμότητα του νέου σχεδίου σύμβασης για την εκτέλεση του έργου «Κτίριο εργαστηρίων και γραφείων Μελών Δ.Ε.Π. (Κτίριο Δ΄)»(....)η δεύτερη κατά σειρά μειοδοσίας ενημέρωσε την αναθέτουσα αρχή ότι η προσφορά της ισχύει, περιοριστικώς, έως και τις 14.12.2016, ότι επιθυμεί την επιστροφή της εγγυητικής της επιστολής και ότι δεν επιθυμεί την ανάληψη κατασκευής του εν λόγω έργου. Αντιστοίχως, ... η τρίτη κατά σειρά μειοδοσίας εργοληπτική επιχείρηση ενημέρωσε ότι παρατείνει τη χρονική ισχύ της προσφοράς της, έως τις 31.05.2017, και της εγγυητικής της επιστολής, έως τις 30.06.2017.(....)Δεν κωλύεται η υπογραφή του νέου σχεδίου σύμβασης του έργου «Κτίριο εργαστηρίων και γραφείων Μελών Δ.Ε.Π. (Κτίριο Δ΄)».
ΒΛΕΠΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕλΣυν.Κλ.Ε/36/2017.
ΝΣΚ/3/2010
Λειτουργία λαϊκής αγοράς σε στεγασμένο χώρο.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
α) Με βάση τις κείμενες διατάξεις, δεν είναι δυνατή η λειτουργία λαϊκής αγοράς, σε κλειστό - στεγασμένο κτίριο μόνιμης κατασκευής. β) Ο Δήμος Καρπενησίου δύναται να ιδρύσει Δημοτική Αγορά σύμφωνα με τα άρθρα 75 παρ.Ι α.10 του Δ.Κ.Κ. και 2 του ΒΔ 24-9/20-10-1958, στο κτίριο το οποίο ανήγειρε, με εκμίσθωση των χώρων αυτού σε επαγγελματίες με τους όρους και προϋποθέσεις του άρθρου 192 του Δ.Κ.Κ.
ΝΣΚ/33/2003
Άδεια μεταστεγάσεως Ωδείου.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Το Υπουργείο Πολιτισμού δεν μπορεί να χορηγήσει άδεια μεταστεγάσεως συγκεκριμένου Ωδείου, δεδομένου ότι το κτίριο στο οποίο πρόκειται να μεταστεγασθεί τούτο βρίσκεται σε περιοχή, που έχει χαρακτηρισθεί από το εγκεκριμένο ρυμοτομικό σχέδιο ως αμιγούς κατοικίας. Ως εκ τούτου, παρέλκει ο έλεγχος από το ΥΠΠΟ της κατά νόμο καταλληλότητας του εν λόγω κτιρίου για την στέγαση Ωδείου. (ομοφ.)