ΙΚΑ/ΤΟ1/652/2354/2014
Τύπος: Έγγραφα
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
127065/2014
ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ ΔΙΑΔΟΧΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΜΕΤΑΞΎ ΕΤΕΑ ΚΑΙ ΝΠΙΔ-ΤΕΑ (ΑΔΑ:7Ε19ΟΡΕΩ-ΦΥΥ)
Φ.1500/15021/832/2016
Ρύθμιση θεμάτων διαδοχικής ασφάλισης μεταξύ φορέων Επικουρικής Ασφάλισης του άρθρου 2 παρ. 4 του ν. 2084/1992 και Ταμείων Επαγγελματικής Ασφάλισης του άρθρου 36 του ν. 4052/2012. (AΔΑ:7Λ8Ξ465Θ1Ω-ΛΚΚ)
83427/2025
«Όριο ηλικίας που απαιτείται για την κρίση των συνταξιοδοτικών αιτημάτων λόγω γήρατος με τις διατάξεις της διαδοχικής ασφάλισης από τον προηγούμενο ενταχθέντα στον e-ΕΦΚΑ φορέα των ασφαλισμένων για πρώτη φόρα μετά την 01/01/1993 (νέοι ασφαλισμένοι)».
ΝΣΚ/261/2015
Νομιμότητα πράξης συνταξιοδότησης του πρώην ΝΠΔΔ Ταμείου Συντάξεων και Πρόνοιας ΑΤΕ, η οποία εκδόθηκε με αναστολή καταβολής της σύνταξης του Χ.Ι. μέχρι την συμπλήρωση του ορίου ηλικίας των 65 ετών – Δυνατότητα ή μη ανάκλησής της.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
α) Η ανωτέρω πράξη συνταξιοδότησης του εν λόγω Ταμείου, κατά το σκέλος της χορήγησης σύνταξης με καθεστώς αναστολής, έχει εκδοθεί παρανόμως. β) Δεν είναι δυνατή η ανάκλησή της βάσει του ως άνω εγγράφου του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ, διότι αφορά ανάκληση, νόμιμων και όχι παράνομων, επωφελών συνταξιοδοτικών πράξεων, αλλά δύναται να ανακληθεί ως αίτημα επανεξέτασης δικαιώματος διαδοχικής ασφάλισης λόγω νέων κρίσιμων στοιχείων που δεν ελήφθησαν υπόψη από το Ίδρυμα, ή ως νεότερη αίτηση σύνταξης με τις διατάξεις της διαδοχικής ασφάλισης, λόγω πλάνης περί τα πράγματα. γ) Δυνατή η επανεξέταση ad hoc συνταξιοδοτικών αποφάσεων εκδοθέντων από τους προκατόχους του Ιδρύματος, ήτοι Ταμεία Προνοίας των εντασσομένων φορέων στο ΙΚΑ-ΕΤΑΜ, για αναγνώριση δικαιώματος διαδοχικής ασφάλισης (ομοφ.).
36008/1771/2015
Κατανομή κινητής περιουσίας μεταξύ του Ενιαίου Ταμείου Ασφάλισης Τραπεζοϋπαλλήλων (ETAT) και του Ενιαίου Ταμείου Επικουρικής Ασφάλισης (ΕΤΕΑ).
Φ.1500/οικ. 9696/195/2014
Διαδικασία εσωτερικής κατανομής και καταβολής των παρακρατουμένων από τη σύνταξη του οφειλέτη συνταξιούχου ποσού μεταξύ των Ασφαλιστικών Φορέων που συμμετέχουν στη διαδικασία συνταξιοδότησης με τις διατάξεις της διαδοχικής ασφάλισης.
Αριθ.Φ.114/1134/2001
Τροποποίηση του άρθρου 9 του Καταστατικού του Ταμείου Επικουρικής Ασφάλισης Χημικών. Ν.4254/2014-ΦΕΚ 85/Α/7.4.2014 ΥΠΟΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ ΙΑ.3 Από 1.7.2014 καταργούνται: (…) ια. των περιπτώσεων ζ΄, η΄, θ΄ και ι΄ του άρθρου 3 του ν.δ. 906/1941 (Α΄459), όπως αντικαταστάθηκαν με το άρθρο 9 του Καταστατικού του τ. ΤΕΑΧ (Β΄42/1943) και την υ.α. Φ114/1134/12.11.2001 (Β΄1449) υπέρ του ΕΤΕΑ (τ. ΤΕΑΙΤ−ΤΕΑΧ),
Σ23/1/20586/2023
«Κοινοποίηση της διάταξης του άρθρου 21 του Ν. 4997/2022 περί καθορισμού του αρμόδιου οργανισμού για την κρίση του συνταξιοδοτικού δικαιώματος σε περίπτωση διαδοχικής ασφάλισης μεταξύ του Ηλεκτρονικού Εθνικού Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης και άλλων ασφαλιστικών οργανισμών – Τροποποίηση παρ. 1 έως 3 άρθρου 2 ν.δ.4202/1961».ΕΓΚΥΚΛΟΣ 4/2023 ΑΔΑ: 6ΡΔΡ46ΜΑΠΣ-Μ7Ξ
ΝΣΚ/109/2016
Δυνατότητα εξέτασης αιτήματος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ενώσεων Υπαλλήλων Πυροσβεστικού Σώματος (Π.Ο.Ε.Υ.Π.Σ.) για μετατροπή του Τομέα Επικουρικής Ασφάλισης Υπαλλήλων Πυροσβεστικού Σώματος (Τ.Ε.Α.Υ.Π.Σ.) του Τ.Ε.Α.Π.Α.Σ.Α. (Ταμείου Επικουρικής Ασφάλισης και Πρόνοιας Απασχολουμένων στα Σώματα Ασφαλείας) σε υποχρεωτικής ασφάλισης Ταμείο Επαγγελματικής Ασφάλισης Υπαλλήλων Πυροσβεστικού Σώματος (ΤΕΑΥΠΣ – ΝΠΙΔ).(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Οι διατάξεις που πρόβλεπαν τη διαδικασία μετατροπής του Τομέα Επικουρικής Ασφάλισης Υπαλλήλων Πυροσβεστικού Σώματος (ΤΕΑΥΠΣ) σε Ν.Π.Ι.Δ., θεωρούνται καταργηθείσες με τη ρητή ένταξή του, από 1.9.2015, στο Ε.Τ.Ε.Α. (Ενιαίο Ταμείο Επικουρικής Ασφάλισης). Ενέργειες που τυχόν έγιναν εν τω μεταξύ (όπως σύνταξη αναλογιστικής μελέτης, υποβολή αίτησης, σύνταξη και υποβολή καταστατικού κλπ), οι οποίες δεν τελεσφόρησαν με την έκδοση της εγκριτικής υπουργικής απόφασης και τη δημιουργία του νέου φορέα πριν την 30.06.2015, αποβάλλουν το νόμιμο έρεισμά τους, ενόψει της ρητής πλέον βούλησης του νομοθέτη να ενταχθούν όλοι οι περιγραφόμενοι στο νόμο τομείς και κλάδοι στο Ε.Τ.Ε.Α. που δεν είχαν μέχρι τότε ενταχθεί, δηλ. δεν είχε ολοκληρωθεί η διαδικασία μετατροπής. Η διοίκηση (Συμβούλιο Κοινωνικής Ασφάλισης, Εθνική Αναλογιστική Αρχή, Υπουργός κλπ) δεν έχει πλέον αρμοδιότητα, ενόψει τούτων, να εξετάσει περαιτέρω την υπόθεση και την υποβληθείσα αίτηση σε όποιο στάδιο κι αν ευρίσκεται.
ΕλΣυν/Κλ.1(ΚΠΕ)189/2015
ΥΠΕΡΩΡΙΕΣ:Νόμιμη η καταβολή ποσών 541,62 και 283,90 ευρώ, αντιστοίχως, σε υπαλλήλους του κλάδου ΥΕ Φυλάκων – Νυχτοφυλάκων Υποκαταστήματος ΙΚΑ -ΕΤΑΜ, ως αμοιβή τους για υπερωριακή νυχτερινή εργασία εργάσιμων ημερών, καθώς και υπερωριακή ημερήσια ή νυχτερινή εργασία Κυριακών και εξαιρέσιμων ημερών, προς συμπλήρωση της υποχρεωτικής εβδομαδιαίας εργασίας κατά τους μήνες Μάιο και Ιούνιο του έτους 2013, καθόσον εφαρμοστέα τυγχάνει εν προκειμένω, η Φ.80245/550/84/Β΄159/29.1.2013 απόφαση του Υπουργού Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας, καθότι, κατά την αληθινή έννοια των σχετικών διατάξεων, ο όρος «διοικητικοί» υπάλληλοι αφορά στο σύνολο του προσωπικού του φορέα που εντάσσεται στη διοικητική διάρθρωση αυτού, περιλαμβανομένων μεταξύ δε αυτών και των υπαλλήλων του Κλάδου ΥΕ Φυλάκων – Νυχτοφυλάκων (ΟΡΘΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ)